سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، شریف ترین تبار است . [امام علی علیه السلام]
آشفته بازار . . .

فلسفه فاصله میان انگشتان را نمی فهمیدم

تا اینکه دستم را گرفتی

_________________________________________________________________________________________________________

هر جا چراغی روشنه ، از ترس تنها بودنه

ای ترس تنهایی من ، اینجا چراغی روشنه

_________________________________________________________________________________________________________

هرکه از دیده رود ، از دل برود

غافل از اینکه چو او رفت ، از پی او دل برود

_________________________________________________________________________________________________________

عاقلان نقطه پرگار وجودند

ولی عشق داند که در این دایره سر گردانند

_________________________________________________________________________________________________________

آنلاین که میشوی

انگشتانم به لکنت می افتد . . . 

_________________________________________________________________________________________________________

هیچ گاه به بی تو بودن

عادت نخواهم کرد . . .

یا بمان ، یا . . .

یا ندارد فقط بمان

_________________________________________________________________________________________________________

آغوشت

علم را زیر سوال می برد

آنقدر آرامم می کند

که هیچ مسکنی جایش را نمی گیرد

_________________________________________________________________________________________________________

دست در دستم که می گذاری ،

دلم سریع "حمد و سوره" می خواند ،

بیچاره می فهمد ،

فاتحه اش خوانده است

_________________________________________________________________________________________________________

آنقدر ذهنم را درگیر خودت کرده ای . . .

که دیگر حتی نمی توانم مضمون تازه ای پیدا کنم

حالا حق می دهی در شعرهایم . . .

به همین سادگی بگویم :

"دوستت دارم"؟!

_________________________________________________________________________________________________________

بگذار بگویم

آخر فهمیدم چه ربطی به هم داریم

که پشت این همه فاصله تا این حد به من نزدیکی

تو ادامه وجود منی 

_________________________________________________________________________________________________________

باتو می مانم

بی آنکه نگران فردا باشم

_________________________________________________________________________________________________________

تقریبا همه را

قانع کردم

که دوستت ندارم

تنها یک نفر مانده

.

.

.‌

خودم

_________________________________________________________________________________________________________

آغوش تو

چقدر می آید به قامتم

در آن به قدر پیراهن خویش راحتم

_________________________________________________________________________________________________________

هوس کردم چنان گیج شوم از تو . . .

چنان مست شوی از من ،

زمین سر گیجه بگیرد . . .

که چرا ما دو دیوانه ،

عاشق هم هستیم 

_________________________________________________________________________________________________________

تو که جای من نیستی بدانی

چقدر داشتنت خوب است

_________________________________________________________________________________________________________

تمام تو سهم منه

به کم قانعم نکن

_________________________________________________________________________________________________________

اینکه نگات نمی کنم

یعنی گرفتار توأم

_________________________________________________________________________________________________________

بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است

وقتی که نگاهت می کنم

_________________________________________________________________________________________________________

نگاهم کنی در تو حل می شوم

بوسه که جای خود دارد . . .

_________________________________________________________________________________________________________

از تمام دار دنیا

تنها یک چیز دارم

"دوستت"

_________________________________________________________________________________________________________

نفس شاید دلیلی برای زندگی باشه

اما بی شک تو بهانه اش هستی 

_________________________________________________________________________________________________________

چه زیباست نگاه تو

وقتی حواسم نیست

_________________________________________________________________________________________________________

سفر به فضا سفینه نمی خواهد

تو بگو دوستم داری

فضا با من

_________________________________________________________________________________________________________

تو می تونی نیای

ولی

من نمی تونم منتظر نباشم

_________________________________________________________________________________________________________

این شعر ها برود به جهنم

نزدیک تر بیا

آنقدر که گرمی نفست دیوانه ام کند

_________________________________________________________________________________________________________

شعرم که تو باشی

هم وزن دارم

هم قافیه را نباخته ام

_________________________________________________________________________________________________________

من فقط یک واسطه بودم

دل را خدا داد

و تو هم بردی

_________________________________________________________________________________________________________

وقتی هستی

همه ی هستی ام را با لبم

می گذارم روی گونه ات . . .

_________________________________________________________________________________________________________

مرد من

دستانت که مال من باشد

هیچ دستی مرا

دست کم نمی گیرد

_________________________________________________________________________________________________________

شراب هم به مستی ام حسادت می کند

آنگاه که خمار یک لحظه دیدنت می شوم

_________________________________________________________________________________________________________

هنوزم با تو بودن

به همه دنیا می ارزه

_________________________________________________________________________________________________________

به تو محتاجم مثل آدم به حوا

نه نه

مثل آدم به هوا

_________________________________________________________________________________________________________

تو فقط مرد من بمان ،

من هم قول می دهم تا ابد

بانوی تمام لحظاتت باشم

_________________________________________________________________________________________________________

بیهوده تحریمم نکن

من برای داشتنت

دنیا را هم

دور خواهم زد

_________________________________________________________________________________________________________

من آدم بی تو بودن نیستم

باور کن

_________________________________________________________________________________________________________

دنیا همان یک لحظه بود

آن دم که چشمانت مرا

از عمق چشمانم ربود 

_________________________________________________________________________________________________________

نقاش نیستم اما . . .

دلم برایت پر می کشد

_________________________________________________________________________________________________________

دنیا رو می خوام چیکار

وقتی تو دنیای منی

_________________________________________________________________________________________________________

چه ازدحامی

به پا کرده ای در من

همین

تو یک نفر

_________________________________________________________________________________________________________

انگشتت

را از روی ماشه بر دار

نگاهت

خلاصم کرد

_________________________________________________________________________________________________________

دنیا همان دنیاست

با تو بهشت

و

بی تو برزخ

_________________________________________________________________________________________________________

دلم آرامش

وارونه می خواهد

"ش م ا ر ا"

_________________________________________________________________________________________________________

خدا وقتی تو را آفرید

فقط به یک چیز فکر می کرد

من

_________________________________________________________________________________________________________

خدا تو رو

جای همه

نداشته هام

بهم

داد

_________________________________________________________________________________________________________

از تپش های قلبم خواستنت

راکه بگیرم

می ایستد

_________________________________________________________________________________________________________

خیال تو

می ارزد به داشتن همه

_________________________________________________________________________________________________________

آدم نمی شوم من !

لبخندت خرم می کند

و دوریت سگم

_________________________________________________________________________________________________________

وجودم سرشار از حس توست . . .

_________________________________________________________________________________________________________

خدا رو دوست دارم

واسه اینکه

من و تو

باهمیم 

_________________________________________________________________________________________________________

جز تو

کی می تونه

عزیز من

باشه؟

_________________________________________________________________________________________________________

یعنی می شه

همین الان یهویی

اونی که دوستم داره

بهم بگه

دوستت دارم؟

_________________________________________________________________________________________________________

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط 94/9/29:: 6:38 عصر     |     () نظر